دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1395 - 15:34
همراه و همگام با دانشجویان در آذر/ 58

قدرتیان: دانشگاه آزاد اسلامی اهرم در حوزه‌های علمی،– پژوهشی و فرهنگی تاثیرگذار ظاهر شده است

همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو، تعدادی از مسئولان شهرستان تنگستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در دیدار با رئیس این واحد دانشگاهی و برخی از دانشجویان، این روز را به جامعه دانشگاهی شهرستان تبریک گفتند.
کد خبر : 140167

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این دیدار که روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، جمعیت هلال احمر و نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان تنگستان حضور داشتند، مهندس محمود قدرتیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم با تمجید از این اقدام شایسته مسئولان شهرستانی به منظور حضور در دانشگاه همزمان با روز دانشجو، خاطرنشان کرد: روز دانشجو، همواره فرصت مغتنمی است تا هم جامعه دانشجویی و دانشگاهی و نیز اولیا دانشجویان و مسئولان بیش از پیش به دغدغه های این قشر عظیم توجه کنند.


وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم بحمدالله پس از 10 سال از تاسیس و آغاز به کار خود، توانسته است به گونه ای عمل کند که امروز در سطح استان دارای جایگاه مثبت و مطلوبی هم در بعد کیفی و هم در بعد کمی است.


قدرتیان گفت: امروز این واحد دانشگاهی در ساختمان آموزشی به مساحت 6400 متربع و دارای 25 کلاس آموزشی و 20 کارگاه و آزمایشگاه فعال، 35 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و نیز 20 عضو هیات علمی، پذیرای بیش از 1200 دانشجو در سطوح مختلف است.


وی افزود: با توجه به شرایط شهرستان و نیازی که احساس می شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم همواره کوشیده است در حوزه های علمی – پژوهشی و فرهنگی - اجتماعی بتواند به عنوان مجموعه ای تاثیرگذار ظاهر شود که مشارکت بیش از 80 درصدی در برگزاری کنگره ها و نکوداشت های مفاخر شهرستان از جمله ( آیت اله علم الهدی اهرمی – معتقد اهرمی ) و نیز برگزاری دیگر برنامه های فرهنگی مبین این موضع است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهرم خواستار آن شد تا با ارائه راهکارها و مجموعه برنامه هایی، بتوان مشارکت بیش از پیش دانشجویان در تشکیل تشلهای فرهنگی و هنری ، سیاسی – اجتماعی و مذهبی را جلب کرد.


پیش از سخنان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم، هر یک از روسای حاضر در این دیدار با تمجید و سپاس از حضور و نقش آفرینی فعال و ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم در توسعه شهرستان تنگستان در حوزه های مختلف، به ارائه نکته نظراتی پرداختند که از جمله می توان؛ ترغیب و مشارکت بیش از پیش دانشجویان در توسعه همه جانبه شهرستان، فراهم آوردن فرصتهای معرفی استعدادها و توانمندی‌های دانشجویان ، برگزاری نشستهای سیاسی – فرهنگی و اجتماعی توسط دانشجویان در قالب تشکلهای سیاسی – اسلامی را نام برد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دیدار روز دانشجو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته